25.1.07

Últim examen!

Demà faig l'últim examen.... quins nervis... entra un PILOT (en majúscules i que consti que no faig propaganda) de matèria... encara me l'he d'acabar de mirar, no l'atrapo... hi ha un desordre impressionant d'apunts, llibres, fotocòpies, power points... aaaaaaah!
En fi... pot ser molt divertit l'examen de demà xD
Aquesta imatge és el meu marc de visió quan estudio i no estic mirant al full, ja que tinc una finestra davant. Tot sovint em perdo en els núvols... o em distrec amb algun veï o veïna que ha sortit al balcó...

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Ostres, que tinguis sort!

a mi em passa més o menys el mateix amb lo de la finestra, em quedo embobat mirant el paisatge... i em distrec amb tot... i a sobre el meu marc de visió des de la finestra es bastaaaant més ampli...

Anónimo dijo...

uo!!!
quina visió més àmplia! que maco que queda en foto! 8D
jo tinc un vidre glassat... uu'

Berta Iglesias dijo...

gràcies marc!!

Al final encara em va anar prou bé!
Dècimes a dècimes espero arribar al 5!