10.1.07

Exàmens

Els exàmens s’estan acostant! (8)Uah uah…(8)

Tot va a èpoques i ara toca aplicar-se una mica…

No sé vosaltres, però jo cada vegada que he d’estudiar per un examen tinc l’estona pre-estudi d’examen. Si em poso a voltar per casa i a fer quelcom que no solo fer mai tipus repassar tots els CDs*que tinc i ordenar-los per ordre alfabètic, és que hauria d’estar estudiant per un examen. Però sort d’ells. Sinó, quan endreçaria el calaix del quarto on hi vaig posant coses que “un” dia s’haurien d’endreçar?



Quid* d’estudi:

  • 1 sac de paciència

  • 1 kg de voluntat

  • 1 cistella de concentració

  • 1 embolcall de silenci

  • Molts bolis el més ergonòmics possibles (mai vermells* )

  • Fulls en blanc per fer resums

  • Objectes punxants* o perillosos ben lluny

  • Xiclets* (per quan et va la son)

  • Apunts de la companya aplicada

  • Llibres (que encara he de llegir)

  • Fusfuritus (altrament dit fosforescents): el màxim possible de diferents colors

Vinga ànimus! Que això d'aquí res ja està passat!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

la meva estona "pre-estudi" em sol ocupar més que la d'estudi en general...

sol incloure: ordenar-ho tot al maxim, posar musica de fons, ajustar la calefaccio, encendre espelmes i encens, Buscar els apunts. Ordenar els apunts...

quan acabo aixo, ja m'ha entrat gana, i vaig a picar algo... Mentres menjo no es questio d'estudiar, no? pos entro al msn un moment....

i en fi... ja se'm ha passat mitja tarda....

vagi b!