12.11.06

Pacman

L'època de jugar als comecocos no la vaig enganxar, vaig néixer tard. No vull dir que avui en dia no s'hi pugui jugar... sinó que em refereixo a que no és el joc estrella d'ara, per dir-ho d'alguna manera.

Us imagineu ser un comococos? Tot el dia empassant boletes, encara que estiguis tip, i fugint dels monstres que et persegueixen...

Aquest vídeo* ja fa temps que corre per la xarxa, tot i així cada cop que el miro no deixa de fer-me gràcia xD.



waku waku waku!

*me'l va ensenyar el Ra

4 comentarios:

Joan Marc dijo...

jajajajajaja boniiiissiiim!!! Em sembla que l'agafaré com a exemple i aniré a veure les meves amigues, i aniré dient: waku waku xDDDDD

Berta Iglesias dijo...

joan marc així que les perseguiries?!

Joan Marc dijo...

Sip, i si no em desbloqueixen el carnet les faré desapareixer xDDDDDDD

Gri del 2n3a dijo...

me pido voluntària! x'D
io també vull col·laborar!!!!